неділя, 30 червня 2019 р.

Початок відпустки.Хроніка творчих буднів учителя -словесника у відрядженні..


27червня2019р.,четвер
 Знову працювали над створенням завдань для тестового контролю знань. Програма надзвичайно потрібна:розширюються можливості учителя для варіантності.


26 червня 2019р.,середа
Сьогодні актуалізували знання про медіаосвіту, медіадидактику та види медіатекстів. Лекція  з елементами тренінгу цікава, грунтовна, розвиваюча. Розширили свої знання про роль та значення презентації  в освітньому процесі.
Створення тестових завдань -справа знайома, не нова. Однак перед нами розгорнуто нові можливості через використання сучасних програм. Робота по створенню тестових завдань була плідною.

   
 25червня 2019р.,вівторок

   День був дуже насиченим та цікавим. Нові знання про медіаосвіту та медіадидактику виявились актуальними. Спілкування не тільки з викладачами, а й з колегами-педагогами мотивує. Підтримка колег із рідних грушівських пенатів надихає та надає впевненості у практичній роботі.
  Сьогодні учились створювати навчальні блоги. Як учитель, роблю висновок: індивідуалізація - пріоритетна форма у навчальному процесі.
      Мотиваційна фраза:" Показник успіху - це не найвищий результат, а вміння перемагати власні  слабкості." Хтось із Великих сказав.

24 червня 2019р,понеділок.
 
    У вчительства  в основному почалась відпустка.У мене також .Але у мене сьогодні розпочинаються двотижневі курси у м.Дніпрі в Академії неперервної освіти.

Ітак ,насолодившись просторами рідної Дніпропетровщини з вікна автівки, ми захоплюємось красою рідного обласного центру.  Альма матер усієї педагогічної спільноти області, Дніпровська академія неперервної освіти, зустріла нас тепло .Кабінетприємно вразив сучасною медіатехнікою.З24червня до 05липня пройдуть курси з теми"Медіадидактика:від використання до створення медіатекстів у освітній діяльності.
Привітались,познайомились.Обговорили коротко  актуальне(наболіле)
   Тезисно це виглядає  так.
Десь читала, що три тисячі років тому на одній із пірамід викарбували: "Світ добігає кінця, бо діти перестали слухати батьків". Сьогодні часто чуємо: учні перестали поважати вчителів (хіба?),  от раніше (років з 20, 30, 40...) усе було не так

  Звісно, можна з ностальгією згадувати, коли й діти були слухнянішими, і підручники простішими, і жили без гаджетів...  Життя біжить уперед - і наші діти ніколи не будуть такими, як 20 чи 50 років тому. Та й не треба. Педагогу  варто вчитися, щоб знаходити спільну мову з сучасними підлітками, які, насправді, дуже розумні й "інтерактивні."
А що кажуть класики з цього приводу?



                                                                      Лінія найбільшого опору визначає суть життя.
                                                                                                                                     І.Багряний





Навіщо це мені потрібно під час відпустки та домашніх клопотів?
По-перше,це ще одна можливість здобути нові знання та практичні навички з медіадидактики.
По-друге,я переконана,що онлайн-освіта -ценаше майбутнє.І вже сьогодні є    величезні можливості в учителя зробити навчально-виховний процес більш цікавим та пізнавально-розвиваючим у форматі звичайного уроку у школі чипід час виконання домашніх завдань.
І по-третє.Спілкування з колегами шкіл області забезпечить широкий спектр нового досвіду та позитивних емоцій

  Цікавою та дуже корисною була лекція Оксани Василівни Бутурліної.Креативні прийоми знайомства, форми роботи  з групою, експериментальні дослідження дають можливість учителю відповісти на проблемне запитання: "Чи усвідомлюємо ми, чи впливають мультимедія на нас?"
  Усвідомлюємо.Турбуємось.Дбаємо про наше Майбутнє (з великої літери, бо це про дітей) І переконані, що вчитель має бути лідером думки не лише у школі, а й у суспільстві.