07 травня 2020року
Добрий ранок, шановні семикласники.
У нас урок української мови з теми
«Прислівник. Підготовка до контрольної роботи»
Мета нашого уроку:
узагальнити й систематизувати ваші знання про прислівник як самостійну частину мови та
його ступені порівняння, формувати вміння розпізнавати різні за значенням
прислівники в текстах, правильно використовувати їх; сприяти зміцненню
навичок правопису за вивченими орфограмами, збагачувати словниковий запас; виховувати моральні
цінності, культуру усного
та писемного мовлення.
Робота з
підручником,с.207. Дайте відповіді на питання
з теми «Прислівник»(усно)
Уважно
повторюємо прислівник, використовуючи відеоурок
Домашня робота:
1.Тестове завдання, яке пропонується у відеоуроці, застосовуючи ОR-код або https://www.classtime.com/student/login/DV5M6G
2. Виконання тестових завдань.
1.Тестове завдання, яке пропонується у відеоуроці, застосовуючи ОR-код або https://www.classtime.com/student/login/DV5M6G
2. Виконання тестових завдань.
1. Прислівник – це
А. службова
частина мови.
Б. самостійна
частина мови, що виражає ознаку предмета;
В. незмінна
самостійна частина мови;
Г. незмінна особлива
форма дієслова;
2. Прислівник "дощенту" належить
до розряду:
А. способу
дії;
Б. міри
та ступеня дії;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
3. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння
прислівника допущено в рядку:
А. найліпше;
Б. більш
актуально;
В. найменш
вдало;
Г. менш
гірше.
4. Прислівник виступає обставиною в реченні.
А. У
лісочку було прохолодно.
Б. Неподалік
від озера будинок відпочинку.
В. У
будинку неподалік світилося.
Г. Виліз
на найвище дерево.
5. Усі прислівники в рядку мають подвоєння -нн-:
А. Числен(н)о,
зран(н)я, щоден(н)о;
Б. Неждан(н)о,
беззмін(н)о, шален(н)о;
В. Туман(н)о,
спросон(н)я; бездумн(н)о;
Г. Попідтин(н)ю,
радісн(н)о, несказан(н)о.
6. Усі прислівники в рядку пишуться РАЗОМ:
А. (не)по-нашому,
(не)вдовзі, (не)щодавно;
Б. (не)голосно,
(не)дуже, (не)забаром;
В. (не)холодно,
(не)порушно; (не)глибоко;
Г. (не)зовсім,
(не)вчора, (не)мало.
7.Прислівник,
який у вищому ступені має суфікс -іш-:
А.
легко;
Б.тепло;
В. глибоко;
В. глибоко;
Г. рідко
8. РАЗОМ потрібно
писати всі прислівники рядка:
А. як/раз,
по/доброму, в/перше;
Б. без/вісти,
в/цілому, аби/хто;
В. по/волі,
до/речі, в/основному;
Г. від/тепер,
на/далі, що/року;
9. Виділене слово є ПРИСЛІВНИКОМ і його треба писати
РАЗОМ у реченні:
А. Чотири
молоді богунці стали підніматися на/гору.
Б. Поглянь на/двір -
знатимеш, який хазяїн.
В. Пісня по/волі давно
не літала, приборкана тугою, жалем прибита.
Г. Зорі тихо
тремтять у/горі.
10. Через дефіс потрібно писати всі прислівнику в
рядку:
А. час/від/часу,
ледве/ледве, хтозна/коли;
Б.
часто/густо, по/київськи, пліч/о/пліч;
В. видимо/невидимо,
під/силу, якось/то;
Г. де/не/де,
на/поготові, будь/куди.
11. Прислівники на о
можна утворити від усіх слів рядка:
А. навмисний,
добрячий, болючий;
Б. імовірний,
в'юнкий, безуспішний;
В. даремний,
певний, рішучий;
Г. боязкий, гнітючий,
терплячий.
12. Вставте в виділене слово пропущену букву - і:
1) Я входжу в ліс - трава встає навшпиньк.. .
2) Коли повітря ставало по-материнськ.. м′яким
та лагідним, то барвінок зацвітав.
3) Дніпро розкішно ллється більше верстви завширшк.. попід
самими горами.
4) Лінивий двіч... ходить.
А. 1
Б. 2
В. 3
Г. 4
Справились.Молодці.Надішліть сьогодні до 18 00.
Завтра
у нас контрольна робота. Завтра о 10 годині ранку заходимо на сайт і виконуємо
контрольну роботу. Надіслати роботу вчительці необхідно до 12 00 8травня
2020року.