середа, 6 травня 2020 р.

Українська мова 7 клас


      07 травня 2020року
     
Добрий ранок, шановні семикласники.
     
У нас урок української мови з теми
 «Прислівник. Підготовка до контрольної роботи»

Мета нашого уроку:   узагальнити  й систематизувати  ваші знання  про прислівник як самостійну частину мови та його ступені порівняння, формувати вміння розпізнавати різні за значенням прислівники в текстах, правильно використовувати їх; сприяти  зміцненню навичок правопису за вивченими орфограмами,                                                                         збагачувати словниковий запас; виховувати   моральні   цінності,   культуру   усного   та   писемного  мовлення.

    Робота з підручником,с.207. Дайте відповіді на питання  з теми «Прислівник»(усно)
         Уважно повторюємо прислівник, використовуючи відеоурок


Домашня робота: 
1.Тестове завдання,  яке пропонується у відеоуроці, застосовуючи ОR-код або   https://www.classtime.com/student/login/DV5M6G
2. Виконання тестових завдань.
1. Прислівник – це
 А. службова частина мови. 

 Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;

 В. незмінна самостійна частина мови;

 Г. незмінна особлива форма дієслова;

2. Прислівник "дощенту" належить до розряду:

 А. способу дії;

Б. міри та ступеня дії;

 В. причини;

 Г. якісно-означальні.

3. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:

А. найліпше;

 Б. більш актуально;

 В. найменш вдало;

 Г. менш гірше.

4. Прислівник виступає обставиною в реченні.

А. У лісочку було прохолодно.

 Б. Неподалік від озера будинок відпочинку.

 В. У будинку неподалік світилося.

 Г. Виліз на найвище дерево.

5. Усі прислівники в рядку мають подвоєння -нн-:

А. Числен(н)о, зран(н)я, щоден(н)о;

 Б. Неждан(н)о, беззмін(н)о, шален(н)о;

 В. Туман(н)о, спросон(н)я; бездумн(н)о;

 Г. Попідтин(н)ю, радісн(н)о, несказан(н)о.

6. Усі прислівники в рядку пишуться РАЗОМ:

А. (не)по-нашому, (не)вдовзі, (не)щодавно;

 Б. (не)голосно, (не)дуже, (не)забаром;

 В. (не)холодно, (не)порушно; (не)глибоко;

 Г. (не)зовсім, (не)вчора, (не)мало.
7.Прислівник, який у вищому ступені має суфікс  -іш-:
А. легко;                         
Б.тепло;

В. глибоко;                    

 Г. рідко

8.  РАЗОМ потрібно писати всі прислів­ники рядка:

А. як/раз, по/доброму, в/перше;

 Б. без/вісти, в/цілому, аби/хто;

 В. по/волі, до/речі, в/основному;

 Г. від/тепер, на/далі, що/року;

9. Виділене слово є ПРИСЛІВНИКОМ і його треба писати РАЗОМ у реченні:

А. Чотири молоді богунці стали підніматися на/гору.

 Б. Поглянь на/двір - знатимеш, який хазяїн.

 В. Пісня по/волі давно не літала, приборкана тугою, жалем прибита.


Г. Зорі тихо тремтять у/горі.

10. Через дефіс потрібно писати всі прислівнику в рядку:

А. час/від/часу, ледве/ледве, хтозна/коли;

 Б.  часто/густо, по/київськи, пліч/о/пліч;

 В. видимо/невидимо, під/силу, якось/то;


Г. де/не/де, на/поготові,  будь/куди.

11. Прислівники на  о  можна утворити від усіх слів рядка:


А. навмисний, добрячий, болючий;


Б. імовірний, в'юнкий, безуспішний;

 В. даремний, певний, рішучий;


Г. боязкий, гнітючий, терплячий.

12. Вставте в виділене слово пропущену букву  - і:

1) Я входжу в ліс - трава встає навшпиньк.. .
2) Коли повітря ставало по-материнськ.. м′яким та лагідним, то барвінок зацвітав.
3) Дніпро розкішно ллється більше верстви завширшк.. попід самими горами.
4) Лінивий двіч...  ходить.
 А. 1
 Б. 2
 В. 3
 Г. 4

Справились.Молодці.Надішліть сьогодні до 18 00.
         Завтра у нас контрольна робота. Завтра о 10 годині ранку заходимо на сайт і виконуємо контрольну роботу. Надіслати роботу вчительці необхідно до 12 00   8травня 2020року.